loading...

مرجع طراحی سایت حرفه ای

بازدید : 4
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 10:32

در مجموع، این فریمورک در 6 قسمت کاربرد داراست؛ اما به کارگیری‌های دیگر از فریمورک Vue.js بسته به بضاعت و توان‌های شما و طراحی سایت در مشهد نیازهای‌تان داراست. به دنبال، درباره هرکدام از کاربردهای ویو جی اس که در‌این تصویر نقل شده، پاره ای توضیح داده‌ایم. 1| بسط MVP MVP مخفف عبارت Minimum Viable Product به ورژن‌ای بسیار ابتدایی و اول از نرم افزار گفته میشود که برای اخذ برخورد تهیه و تنظیم می گردد. میتوانید از Vue.js برای بسط سریع و کاربردی ورژن آزمایشی پروژه خویش یاری بگیرید و آن را در کمترین مجال، توسعه و گسترش دهید.

2| توسعه و گسترش نرم‌افزار‌های تک کاغذ‌ای (SPA)
یکی‌از دیگر از موردها به کار گیری از Vue.js گسترش اپ‌هایی میباشد که سوای نیاز به رندرگیری و بارگزاری دوباره ورقه و به طور لحظه‌ای بروزرسانی می گردند. مثال این پلتفرم‌ها، وبسایت دیجی‌محصول میباشد که فارغ از نیاز به رفرش شیت، داده ها کاغذ را بازنویسی و بروزرسانی می‌نماید.

3| بسط اپ‌های PWA
اپلیکیشن‌های PWA به نوعی، مشابه به نرم افزار‌های تلفن همراه می‌باشند؛ با این تفاوت که نیازی به نصب از مارکت‌های قابل انعطاف افزاری تلفن همراه ندارند و در گوشه و کنار مرورگر انجام می شوند. به نوعی، ورژن پایین اینترنت یک پروژه یا این که پلتفرم می باشند.

4| گسترش عنصرها تعاملی و انیمیشنی
فریمورک Vue.js اقتدار متعددی در بسط برنامه خردسالان‌های گوناگون برای ارتقاء جذابیت رابط کاربری دارااست. همینطور سازش بالایی با کتابخانه‌های پیشرفت کارتن نظیر Vue.js Transitions و GSAP داراست.

5| بسط رابط‌های کاربری غامض
یک کدام از دلایل محبوبیت Vue.js نزد بسط دهندگان، این میباشد که اقتدار Angular را به همپا خصوصیت‌هایی نظیر وسعت نادر و انعطاف پذیری بالا ارائه میدهد. به کارگیری از انگولار برای پروژه‌های غامض، عمل منطقی میباشد؛ البته هنگامی پای مواقعی مثل مدل بودن پروژه و وسعت ذیل میانه باشد، خیر React و خیر Angular به ویو جی اس نمیرسند!

6| سازش و ترکیب پذیری
یکی‌از مهم‌ترین مزایای Vue.js، سازش بالا با تکنولوزی‌های سابق‌خیس میباشد. مثلا، فکر کنید قصد بهبود و بازطراحی قسمت فرانت اند یک وبسایت را دارید؛ در حالی که می بایست از کدهای دیرین درج شده در بک اند استعمال نمایید. ویو جی اس به خیر با کدهای دیرین سازگار میباشد و میتواند با آنان مخلوط گردد. خلال این، برای به کارگیری در نصیب کوچکی از یک پروژه که با تکنولوژی متفاوتی مندرج باشد نیز مطلوب میباشد.

کدام کمپانی‌ها از Vue.js به کارگیری می‌نمایند؟
تعداد از کمپانی‌های چینی و شرق آسیا از فریمورک Vue.js برای توسعه و گسترش بخخش فرانت اند تارنما خویش به کار گیری کرده‌اند؛ اما کمپانی‌های والا در قضیه تکنولوژی نیز در قسمت‌هایی از پروژه‌های خویش از این فریمورک استعمال کرده‌اند. لیست پایین، علامت دهنده بعضی از مهم ترین کمپانی‌های کاربر از فریمورک ویو جی اس میباشد.

نینتندو
وبسایت لویی ویتون
Adobe
وب سایت BMW
Upwork
علی پدر
Gitlab
شیائومی
گوگل (نصیب Careers)
اپل (قسمت آموزشی)

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 10:42

با آنکه دستیابی و امور در شبکه های مردمی متعدد مانند اینستاگرام اکانت کاربری دارا هستند، و درین کانال ها فعال اند ولی طبق بررسی‌ها اکثری از اشخاص به تولیدات و سرویس ها ارائه گردیده آنها اعتقادوباور کافی ندارند. طبق گزارشات امروزه ۸۴ درصد از مصرف کنندگان معتقدند اینترنت سایتی که دارنده پیاده سازی رضایت بخشی از نگاه زیبایی شناختی باشد و همینطور طراحی سایت در مشهد همت صدق داشته باشد میتواند هر حصول و کاری را ماهر خیس و دارای اعتبار جلوه دهد. نیازی به اشاره وجود ندارد که اکثر اشخاص برای کشف کردن یک تارنما خاص یا این که سرویس ها و محصول ها موردنیازشان از موتورهای جست و جو به کارگیری می نمایند. اشخاص به جز گوگل از یاهو!، بینگ ، بایدو و اکثری موتورهای جستجوی دیگر هم به کارگیری می نمایند. بدین ترتیب می‌توانید انتظار داشته باشید وجود وبسایت منجر خواهد شد تعداد اشخاص بیشتری به سراغ تجارت شما بیایند. عوض اینکه ساخت‌و‌ساز وبسایت را خودتان ایفا دهید، از متخصصان به کار گیری نمائید تا در فعال‌سازی سایت دستیابی و کارتان به شما یاری نمایند. البته بایستی بدانید که از در بین پیشرفت دهنده وبسایت (Website Developer) و طراح تارنما (Website Designer) کدام یک را استخدام نمایید. کمپانی آوینا پرداز جزئیات این مورد را گستردن می‌دهد تا متوجه تفاوت آن‌ها بشوید.

گسترش دهنده وبسایت (Website Developer) که می باشد؟
پیشرفت دهنده وبسایت دارای تخصص اپلیکیشن نویسی میباشد که برای ساخت سایت از صفر از گویش های کدنویسی ای مثل #HTML ، PHP، JavaScript، CSS ، Python، SQL، jQuery، C و بخش اعظمی دیگر به کار گیری می نمایند. توسعه و گسترش دهنده تارنما نظرها و مفاهیم ایجادشده به وسیله طراح وبسایت را به حقیقت تبدیل می نماید.

وظیفه توسعه و گسترش دهنده سایت آن میباشد که کارکرد بی نقص و صحیح ساختار هسته سایت را محافظت نماید و ضمانت دهد که تارنما به واسطه خیل عظیم بازدیدکنندگان و جست و جو در صفحه های تارنما جدا نشود (یا این که اصطلاحا کِرَش نکند).

این قضیه هنگام مطرح شدن موضوع حفظ و تامین از وبسایت پررنگ می‌گردد که بعد از اتمام مراحل طراحی وب و فعال سازی آن، پیش میاید.

گونه های پیشرفت دهندگان تارنما :
هر توسعه و گسترش دهنده وبسایت وظیفه متفاوتی داراست اما روی هم رفته پیشرفت دهندگان وبسایت به سه تیم تقسیم میگردند: نرم افزار نویس فرانت اند Front-End - اپلیکیشن نویس Back-End – نرم افزار نویس Full-Stack

درپی گونه های متفاوت بسط دهندگان تارنما و نقش آنان در تولید وبسایت ها معرفی میگردد.


فرانت اند

وظیفه توسعه و گسترش دهنده سایت فرانت اند نرم‌افزار نویسی موادتشکیل دهنده بصری وبسایت میباشد؛ این موادسازنده خصوصیت هایی میباشند که یوزرها در هنگام بازدید از صفحه ها اینترنت مشاهده خواهند کرد. از‌آنجا که به احتمال زیاد نقش این کارشناسان با وظیفه طراحان اینترنت همپوشانی داراست معمولاً به طور هم‌زمان با آن ها همیاری می نمایند.


بک اند

همانطور که از اسم توسعه و گسترش دهنده بک اند تارنما برمی آید، این اشخاص اپلیکیشن نویسانی می‌باشند که در پشت صحنه تولید تارنما عمل می نمایند و وظیفه اساسی آنان ضمانت کارکرد صحیح تمام سایت میباشد.

توسعه و گسترش دهنده بک اند نظارت می نماید که آیا به عنوان مثال کدنویسی هایی که برای سایت صورت گرفته آن را به سرور اینترنت متصل می نماید یا این که خیر و آیا قسمت های گوناگون وبسایت به صدق عمل می نماید؟ اجرا درست ورود دیتا به سایت و یا این که طور نمونه نظارت اعمال بی نقص خرید اینترنتی مال از روش وب سایت و اتصال به درگاه بانکی بخشی از وظایف یک اپلیکیشن نویس بک اند به حساب آورده می شود.


فول استک

این نوع گسترش دهنده سایت شخصی همگی کاره میباشد یعنی میتواند وظایف توسعه و گسترش دهندگان فرانت اند و بک اند را اجرا دهد.برنامه نویس ها Full – Stack این توان را دارا هستند که هم نرم‌افزار نویسی های مرتبط با خصوصیت های ظاهری وبسایت را اعمال دهند و هم کد نویسی های پشت صحنه و قسمت های مرتبط با کوشش وبسایت را در اختیار گرفتن نمایند.

تیم مهارت های یک گسترش دهنده وبسایت کدم اند؟

• داشتن تجربیات در تست و رفع گونه های (دیباگ کردن) وبسایت

• تدبیر از سیستم های مدیر محتوا

• دقت به جزئیات

• بضاعت تشریح پر‌نور مسائل فنی

• مجهز بودن به مهارت های اپ نویسی و داشتن ابتکار کار کشته


طراح وبسایت (Website Designer) چه کسی است؟
طراح وبسایت، برخلاف توسعه و گسترش دهنده شخصی میباشد که قادر است تارنما را ازنظر زیبایی شناختی به ظاهری رضایت بخشی برساند. اکثر وقت ها، ماهیت شغل طراحان سایت مشمول بهبود ظواهر و تمام چینش وبسایت و ضمانت مخاطب پسندبودن آن میباشد.

از آنجاکه وبسایت هر دستیابی و کاری با تصویر مارک رابطه دارااست، اکثر زمان ها زمان ها طراح تارنما با صاحب کار حرف می نماید تا در باره ظواهر و احساس کلی وبسایت با وی دعوا نماید.

بعد از آن، طراح سایت ممکن میباشد از ابزارهای گوناگونی مانند Illustrator یا این که Dreamweaver و.. به کار گیری نماید تا رنگها و طرح کلی و ظواهر نخستین سایت را به اکران بگذارد.

گونه های طراحان اینترنت
زمانی سخن از طراحی وب می گردد معمولاً، طراحان وبسایت تخصص ما یحتاج را دارا هستند. پی بردن تفاوت های دربین اشکال طراحان تارنما به شما امداد خواهد کرد معین فرمایید که کدام یک را بایستی در ساخت تارنما بیزنس خویش شرکت کردن دهید.


پیاده سازی تجارب کاربری (UX)

نقش طراح تجارب کاربری آن میباشد که به چگونگی تجارب یوزرها حین تعامل با موادتشکیل دهنده و خصوصیت های تارنما پی غالب شود. .

این طراحان همت می نمایند تا حد قابلیت و امکان تجربیات کلی مخاطب از لحظه ورود به سایت، کاوش در صفحات اینترنت و جاری ساختن خرید را تصور نمایند.

طراح تجارب کاربری فعالیت خویش را با ساخت‌و‌ساز نمودارهایی برای مسیرهای استفاده کننده و طراحی برنامه معماری داده ها استارت می نماید. اما قبل از ایفا کلیه این امور مبادرت به کاوش برای یادگیری بیشتر در باره فن و تجارت کارفرمای خویش می نمایند.اینکه لوگوی تارنما در کجا قرار بگیرد یا این که هنگام ساخت سایت شیوه دکوراسیون منوی وب سایت به چه ترتیبی باشد یا این که محل قرار گیری دکمه اضافه کردن به سبد خرید در کدام سمت وبسایت باشد از وظایف طراح UX به حساب آورده می شود.

بازدید : 4
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 10:35

خرید دامنه و هاست از او‌لین اقدامات برای فعال سازی تارنما میباشد. کلاً میزبانی اینترنت، محلی میباشد که داده ها سایت و فولدر‌ها در آن ذخیره میشود و اسم دامنه تحت عنوان نام‌و‌نشان دیجیتالی وب سایت شغل می‌نماید. به عبارت دیگر، در طراحی سایت در مشهد حالتی که می خواهید کسی غیر از شما آن را ببیند، خرید هاست و دامین ضروری میباشد. خرید خدمت‌های هاستینگ از کمپانی‌های میزبانی اینترنت ریلکس‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین رویه برای میزبانی وبسایت میباشد. با خرید خدمت‌های هاستینگ از کمپانی‌های میزبانی اینترنت، جنبه‌های فنی تارنما شما به وسیله کمپانی هاستینگ مانیتور و حفظ می گردد، بدین ترتیب می توانید روی شغل های دیگری مانند باصرفه‌سازی محتوای سایتتان تمرکز نمایید.

اسم دامنه معمولاً از یک اسم وب سایت و یک پسوند مانند .com، .org، .ir و غیره ساخته شده میباشد و به عبارتی آدرسی میباشد که استفاده کننده با وارد کردن آن در مرورگر، وب سایت شما‌را می‌بیند. بعضی از کمپانی‌های ارائه‌دهنده سرویس ها هاستینگ مانند برتینا، سرویس ها تصویب دامنه را در کنار سرویس ها میزبانی اعمال می دهند که قابلیت و امکان خرید دامنه و هاست و همه کارها تصویب تارنما صرفا بوسیله یک کمپانی برای شما مهیا میگردد.

پس به عبارتی اولِ فعالیت، راجع به اسم دامنه تصمیم بگیرید و در دسترس بودن آن را رسیدگی نمائید. زمانی که یک اسم دامنه منحصربه‌فرد پیدا کردید، آن را از روش کمپانی تصویب‌کننده دامنه مانند برتینا، تصویب فرمائید. همینطور، خرید خدمت میزبانی که مشمول تصویب دامنه مجانی باشد نیز راهکار مقرون به صرفه‌ای میباشد.

مورد نیاز میباشد بدانید، وقتی که از سرویس ها کمپانی میزبانی وبسایت خویش راضی نباشید، میتوانید وب سایت خویش را به یک هاست نو جابجایی دهید و همان کمپانی صاحب خانه خویش را تغییر تحول دهید. تنها نیاز میباشد که مطمئن گردید، کمپانی صاحب خانه مقصد از چارچوب وب سایت شما حفاظت نماید.

عده‌بندی: هاست چیست؟ چه‌گونه هاست مطلوب تعیین نمایید؟
هنگام فعال‌ساز‌ی سایت، سرگرم تصمیم‌گیری‌ها و بحران‌های بخش اعظمی برای مثال نوع هاست سایت و کمپانی صاحبخانه آن می شوید. فرقی ندارد تارنما شما فروشگاهی باشد و یا این که بلاگ فردی، او‌لین اقدامات برای تصویب وب سایت در فضای اینترنت، خرید هاست و دامین مطلوب میباشد.

هاست چیست؟ میزبانی اینترنت یا این که به عبارتی هاست، سرویسی میباشد که به سایت شما قابلیت و امکان میدهد به طور آنلاین در دسترس باشد و یوزرها بتوانند آن را ببینند. با یادگیری اصول هاست و آشنایی اشکال خدمت‌های هاستینگ، میتوانید خط مش‌حلی مقرون‌ به ‌صرفه و قابل پشت گرمی برای سایت خویش پیدا نمائید.

زمانی که سرویس ها و ارائه‌دهندگان متفاوت هاست را نظارت میکنید، نیازهای خویش را در لحاظ داشته باشید و مزایا و معایب کمپانی‌های میزبانی اینترنت را تجزیه و محاسبه فرمائید.

خدمت‌های هاستینگ اشکال مختلفی مثلا هاست اشتراکی، خدمت مجازی، سرور منحصر و غیره دارا‌هستند که با دقت به نیاز وبسایتتان می توانید مطلوب‌ترین مورد را تعیین فرمایید.

هاست اشتراکی سرویسی میباشد که یکسری مخاطب، منابع سرور مثلا یاد، توان پردازش و فضای ذخیره‌سازی سرور را به طور مشترک به کار گیری می‌نمایند و مطلوب وب سایت‌های خرد و نو‌امور میباشد. سرور مجازی سروری میباشد که با استعمال از سیستم‌های مجازی‌ساز به چندین بخش تقسیم می گردد و هریک از این نصیب‌ها به یک استفاده کننده تخصیص داده می‌گردد. در خدمت هاست منحصر به فرد یا این که به عبارتی سرور منحصر، یک سرور به طور بی نقص در دست یک استفاده کننده قرار می گیرد که‌این خدمت از امنیت بسیار بالایی شامل است.

برتینا از شایسته ترین ارائه‌دهندگان سرویس ها میزبانی اینترنت میباشد که خدمت‌های متفاوت هاست را در دست یوزرها متفاوت قرار می دهد. خدمت‌های برتینا از امنیت، پایداری و سرعت بسیار بالایی برخوردارند. کلیه خدمت‌های هاست برتینا دارنده آپتایم ۹۹.۹ میباشد. همینطور حمایت فنی ۲۴ ساعته حقیقی در ۷ روز هفته از مزایایی میباشد که کمپانی برتینا را از سایر کمپانی‌های ارائه‌دهنده سرویس ها هاستینگ متمایز می‌نماید.

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 10:19

یک کدام از دیگر از خطاهای رایج در سایت خطای 500 میباشد. خطای 500 یک خطای سمت سرور میباشد و به جهت وجود طراحی سایت در مشهد نواقص در سایت های نمایان می شوند. برخی اوقات به‌دنبال منظور‌ای یک شیت از وبسایت را گشوده می‌کنید ولی نتنها تارنما بار گذاری نمی شود بلکه شما با یک خطای 500 مواجه می شوید. عامل آن هم این میباشد که سرور شما بیشتراز حد بارگیری داشته میباشد. در هر شکل این نقص‌ مرتبط با سرور میباشد و در شرایطی که نتوانستید آن را رفع فرمائید بایستی با نگهبانی هاست خویش تماس حاصل نمایید.

رفع خطای 500 بوسیله شما

پیش از اینکه با حمایت هاست خویش تماس بگیری می‌توانید شغل های تحت را ایفا دهید، شاید این توانستید این نادرست را از دربین ببرید.

مرورگر خویش را ببندید و مجدد گشوده فرمایید.
دوباره برگه و نشانی وبسایت را بارگیری فرمایید.
بعداز سپری شد یک سری دقیقه مجدد به برگه برگردید و رفرش نمائید.
اشکال خطاهای 500

خویش خطای 500 گونه های مختلفی داراست که هر یک از آن‌ها بنابر استدلال خاصی چهره می‌دهند. مثلا:

500.11 : این اشتباه هنگامی چهره می‌دهد که اپلیکیشن در سرور در درحال حاضر بدون صدا شدن میباشد.
500.12 : این غلط هنگامی چهره می دهد که در سرور اپلیکیشن در اکنون راه‌اندازی دوباره میباشد.
500.13 : این غلط هنگامی چهره می‌دهد که اینترنت سرور مبتلا ترافیک بسیار متعددی میباشد.
500.15 : این اشتباه هنگامی فیس می دهد که درخواست ارسالی بدون واسطه برای استفاده کننده مجاز وجود ندارد.
500.19 : این غلط هنگامی فیس می دهد که داده‌های تنظیمات گردیده در اینترنت سرور دارای اعتبار نیستند.
500.21 : هنگامی این غلط را می‌بینید که ماژول مستعمل در سرور شناخته نشده گردیده وجود ندارد.
500.100 : انگیزه اکران این نادرست، خلل داخلی ASP میباشد.


خطای 501 Not Implemented
هنگامی که شما از مرورگر خویش درخواستی دارید و مرورگر به هر دلیلی آن را نمی‌پذیرد این غلط را مشاهده می کنید. درواقع خطای 501 علامت دهنده‌ی عملیات جاری ساختن نشده از سمت سرور میباشد. دیدنی میباشد که بدانید نمیتوان اعلام کرد که خطای 501 یک کدام از خطاهای رایج در وبسایت میباشد، چون دقیقا تمجید برعکسی برای آن وجود داراست. خطای 501 یک کدام از نادرترین خطاهای وبسایت میباشد.

احتمال اینکه با این نادرست روبه‌رو گردید بسیار معدود میباشد البته آشنایی آن ممکن میباشد روزی برایتان اثر گذار باشد. دلایل صورت دادن خطای 501 گوناگون میباشد به همین برهان بایستی برای رفع آن مجموع ایرادات و مشکلات احتمالی را در حیث بگیرید.

برخی از دلایل چهره دادن خطای 501

وجود ویروس و یا این که به کار گیری از بدافزارها.
ساخت و ساز ترافیک اطلاعاتی زیاد در سرور.
به رمز وصال انقضاء برنامه سرور.
رفع خطای 501 بوسیله شما

از آنجایی که‌این اشتباه جز خطاهای سمت سرور میباشد، احتمال اینکه بعد از آن داز اجرا شغل های تحت گشوده هم این اشتباه وجود داشته باشد وجود داراست.

برگه متبوع رو مجدد بارگیری نمائید.
کش مرورگر خویش رو تمیز فرمائید.
نسخه برداری ویروس اعمال بدید.
VPN یا این که پروکسی خویش رو محاسبه نمائید.


خطای 502 Bad Gateway
در وب سرورها باهم راجع‌به میباشند و برخی اوقات یک سرور پیامی غلط را از یک سرور دیگر اخذ میکند، در اینگونه قوانینی مروگر یک غلط را علامت می دهد و آن هم خطای 402 میباشد.

دلایل بروز خطای 502

ساخت و ساز تغییرات در DNS.
فساد سرور. (به احتمال خیلی زیاد همین مورد میباشد)
ترافیک با وسعت بالا در سرور.
ساخت‌و‌ساز مشکل در CDN.
ممکن میباشد از سمت فایروال مسدود گردیده باشید.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 11:50

کپچا و ریکپچا خلال مزایایی که برای اینترنت‌وبسایت‌ها به یار دارا‌هستند، همینطور دارنده بعضی نقاط ضعف و محدودیت‌هایی می باشند که می توانند بر تجارب کاربری، سازش، امکان دسترسی و امنیت اینترنت‌وب سایت‌ها و خدمت‌ها تأثیر منفی بگذارند. درین نصیب به بعضی از این نقاط ضعف و محدودیت‌ها اشاره میکنیم. ۱- قابلیت و امکان خدشه‌دار طراحی سایت در مشهد کردن تجارب کاربرییکی‌از نقاط ضعف کپچا و ریکپچا قابلیت و امکان خدشه‌دار کردن تجارب کاربری میباشد. این دو شیوه با ارائه معضل‌های متفاوت به مخاطب، ممکن میباشد منجر شوند که استفاده کننده حس اندوه، خستگی، عصبانیت، سردرگمی و غیره نماید. برخی از بحران‌های کپچا و ریکپچا ممکن میباشد برای یوزرها مشقت بار، غیر قابل درک، مجال‌بر و خسته‌کننده باشند. از جمله، گزینش تصاویر مربوط به یک مورد، ممکن میباشد برای یوزرها سرگردان‌کننده و مجال‌بر باشد. این دستور قادر است منجر خواهد شد که یوزرها از ادامه شغل خویش در اینترنت‌تارنما یا این که خدمت پشیمان شوند یا این که از رجوع به‌این وب سایت‌ها دوری نمایند. این فرمان قادر است باعث به کاهش تعامل، رابطه، برخورد، وفاداری و رضایت یوزرها گردد.

۲- عدم پناه از آحاد مرورگرها
یک کدام از دیگر از نقاط ضعف کپچا و ریکپچا عدم پناه از تک تک مرورگرها میباشد. این دو نحوه با به کار گیری از تکنولوژی‌های مختلفی مانند جاوا اسکریپت، اشاره گر، کوکی و غیره، یک معضل یا این که پرسش را برای مخاطب ساخت می‌نمایند. البته بعضی از مرورگرها ممکن میباشد از این تکنولوژی‌ها جانبداری نکنند یا این که یوزرها ممکن میباشد آن ها را غیرفعال کرده باشند.

این دستور قادر است سبب گردد که کپچا و ریکپچا به صدق اکران داده نشود یا این که عمل نکند و یوزرها نتوانند به معضل جواب دهند یا این که به اینترنت‌تارنما یا این که خدمت دسترسی پیدا نمایند. این فرمان میتواند سبب به کاهش سازش، قابلیت و امکان دسترسی و کاربرپسند بودن اینترنت‌وب سایت‌ها و خدمت‌ها گردد.

۳- ناسازگاری با اشخاص معدود‌قدرت


یکی از دیگر از نقاط ضعف کپچا و ریکپچا ناسازگاری با اشخاص معدود‌قدرت میباشد. این دو طرز با ارائه یک معضل یا این که پرسش به مخاطب، از وی میخواهند که از بضاعت و توان‌های شناختی، حل قضیه، تشخیص سر مشق و شعور بصری یا این که شنیداری خویش به کارگیری نماید.

البته بعضی از اشخاص نادر‌اقتدار ممکن میباشد مبتلا مشکلاتی دراین مورد‌ها باشند. مثلا، اشخاص نابینا، نادر‌بینا، رنگ‌نابینا، ناشنوا، نادر‌شنوا، دارنده اختلالات یادگیری، اوتیسم و غیره.

این فرمان میتواند سبب ساز گردد که کپچا و ریکپچا برای این اشخاص طاقت فرسا، غیر ممکن یا این که ناعادلانه باشند و این اشخاص نتوانند به اینترنت‌وب سایت یا این که خدمت دسترسی پیدا نمایند و این دستور می تواند سبب ساز به کاهش قابلیت و امکان دسترسی، ناعدالتی و نقض دستمزد اشخاص معدود‌قدرت خواهد شد.

۴- عدم دوری 100% از ورود ربات‌ها
یکی‌از دیگر از نقاط ضعف کپچا و ریکپچا عدم دوری 100% از ورود ربات‌ها میباشد. بعضا از ربات‌ها ممکن میباشد به سیرتکامل‌ای توسعه یافته و هوشمند باشند که بتوانند بعضا از این بحران‌ها را حل نمایند یا این که از آن ها عبور نمایند. به عنوان مثال، بعضا از ربات‌ها می توانند با به کار گیری از تکنولوژی‌هایی مانند OCR، تشخیص تصویر، ترجمه ماشینی و غیره، حروف و اعداد، تصاویر، صداها و سوالهای را تشخیص و تعبیر نمایند.

یا این که بعضی از ربات‌ها میتوانند با به کار گیری از تکنولوژی‌هایی مانند پروکسی، VPN و غیره، نشانی IP خویش را تغییر تحول دهند و از شناسایی به وسیله سیستم‌های امنیتی خودداری نمایند. این دستور قادر است سبب ساز خواهد شد که کپچا و ریکپچا نتوانند کاملا از ورود ربات‌ها به اینترنت‌وبسایت‌ها و خدمت‌ها پرهیز نمایند.

۵- ممکن میباشد ادراک به کارگیری از آن برای برخی مخاطبان طاقت فرسا باشد.


یک کدام از دیگر از نقاط ضعف کپچا و ریکپچا این میباشد که ممکن میباشد فهم استعمال از آن برای بعضا مخاطبان طاقت فرسا باشد. بعضی از مخاطبان ممکن میباشد با این طرز‌ها آشنا نباشند یا این که ندانند که چرا و چه‌طور می بایست از آنها استعمال نمایند.

از جمله، بعضی از مخاطبان ممکن میباشد با مضمون‌ کپچا و ریکپچا به کلی آشنا نباشند یا این که ممکن میباشد با بحران‌های کپچا و ریکپچا نقص‌ داشته باشند و ندانند که چه‌طور می بایست به آنان جواب دهند.

این فرمان قادر است منجر گردد که مخاطبان از به کارگیری از اینترنت‌وبسایت یا این که خدمت پشیمان شوند یا این که به هیچ وجه از آن ها به کارگیری نکنند. این فرمان قادر است سبب ساز به کاهش تعامل، رابطه، برخورد، وفاداری و رضایت مخاطبان گردد.

بازدید : 0
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 10:29

سبدهای رها گردیده ممکن میباشد مشتریان سبد خریدی را لبریز نمایند ولی در مرحله واریز، آن را رها نمایند. خوب میباشد سبد مشتریان تا مجال تک تک نشدن موجودی فرآورده، محافظت خواهد شد. تمجید تخفیف تخفیف‌ها از ارکان اساسی جذب مشتریان میباشند و تعریف و تمجید کدهای تخفیف در طراحی وب سایت فروشگاهی، می تواند به رویش فروش شما یاری دهد. طراحی سایت در مشهد درگاه‌های پرداخت گوناگون ممکن میباشد گاهی یک درگاه پرداخت مبتلا مشکل خواهد شد، بدین ترتیب مایحتاج میباشد درگاه‌های متفاوتی داشته باشید. بلاگ ایجاد کرد بلاگ و ارائه محتوا در مورد مرتبط با دکان، می تواند به معرفی تولید ها یاری دهد و مشتریان را با تولیدات شما آشنا نماید. همینطور ورودی به وبسایت شما از روش گوگل را ارتقاء می دهد و اثر مثبتی روی سئوی تارنما شما خواهد داشت.

چت و هواخواهی آنلاین
داشتن واحد امان در وب سایت فروشگاهی، چگونگی فعالیت شما و رضایت مشتریان را ارتقاء میدهد. مشتریان میتوانند در لحظه، هر سوالی که برایشان ساخت و ساز گردیده را بپرسند و به خرید ادامه دهند.

امنیت
چنانچه سایت شما نامعتبر باشد، اکثر اوقات مشتریان از آن بیرون میگردند. یکی مورد ها مهمی که در امنیت ساخت سایت بایستی به آن دقت فرمایید، اخذ مدرک SSL میباشد تا بتوانید متکی بودن مشتریان را جلب نمائید و از هکرها در جانبداری بمانید.

کالاهای پرطرفدار و معدود‌طرفدار
گاهی مشتری وارد تارنما میشود ولی با انبوهی از فرآورده مواجه میشود و توان تصمیم‌گیری ندارد. اکران کالاهای پرطرفدار و معدود‌طرفدار قادر است مشتری را در تعیین ریلکس‌خیس هدایت نماید.

سازش با مرورگرهای متعدد
مشتریان با دستگاه‌ها و مرورگرهای مختلفی وارد وب سایت شما میگردند. در حالتی که سایتتان با تک تک مرورگرها و دستگاه‌ها سازش نداشته باشد، ممکن میباشد مشتریان متعددی را از دست بدهید به این ترتیب هنگام ساخت وب سایت می بایست این گزینه را مطلقا در حیث بگیرید.

خصوصیت‌های تارنما خبری عالی چیست؟
وبسایت خبری عالی نیز مانند وب سایت فروشگاهی، از خصوصیت‌های اساسی طراحی وب سایت تاسی می‌نماید. طراحی وب خبری خصوصیت‌های متعددی داراست ولی در اینجا به مهمترین آنان اشاره می کنیم:

مسیریابی سهل و آسان
اکثر اوقات یوزرها وب سایت‌های خبری، داده ها متعددی در به کارگیری از وبسایت‌ها ندارند؛ براین اساس وب سایت شما بایستی مسیر واضحی داشته باشد.

سرعت بالای بارگزاری
اشخاصی که میخواهند خبر‌ها را بخوانند، اکثر زمان ها باهیجان وارد وبسایت شما می شوند و سرعت زیر بارگزاری وبسایت آنها را ناامید می‌نماید.

بازدید : 0
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:48

وقتی‌که یک نشانی اینترنتی را تایپ می‌ فرمایید و یک کاغذ اینترنت را مشاهده می ¬نمائید، در حالا مشاهده سندی می‌باشید که به وسیله سرور اینترنت سایتی که در آن می‌باشید برای شما ارسال گردیده است. شما می ‌توانید مدرک را مشاهده کرده و با آن تعامل داشته باشید، ولی هر تغییری که در آن ساخت‌و‌ساز فرمایید صرفا در مرورگر خویش منعکس می ‌خواهد شد و در منبع سرور باقی نمی‌ ماند.
به ‌مراد به‌ روزرسانی داده ها روی سرور، درخواست ‌ها یا این که پیام ‌های مازاد بایستی به سرور ارسال گردد. تمامی طراحی سایت در مشهد این مورد ها بوسیله به عبارتی اپلیکیشن جاوااسکریپت که حالت UI را رئیس می‌ نماید تسهیل می ‌گردد. به ‌طور معمول، این درخواست‌ ها با تعاملات در UI مرتبط میباشد. به ‌تیتر‌ نمونه، در اینجا مراحلی وجود دارااست که احتمالاً هنگام کلیک روی دکمه در‌این برگه فیس می ‌دهد:

جاوااسکریپت برای کلیک روی دکمه گوش می ‌دهد.
هنگامی روی دکمه کلیک می‌ گردد، پیامی به سرور ارسال می‌ گردد تا ورقه را به‌روز نماید.
سرور با تعداد نو آحاد کلپ ها و تعداد دفعاتی که شخصاً کلیک کرده ‌اید جواب می ‌دهد.
رابط کاربری با تعداد تک تک کلپ ها به‌ روز می‌ گردد و همینطور دکمه دست را پررنگ می ‌نماید که آرم می ‌دهد شخصاً برای پست کلیک کرده ‌اید.
نکته اساسی این میباشد که جاوا اسکریپت می ‌تواند با سرور اینترنت ‌وبسایت تعامل داشته باشد و داده ها را برای به‌ روزرسانی UI در طول حقیقی وواقعی ارسال و اخذ نماید. جهت کسب اطلاعات نو مانند روزهای اول اینترنت، نیازی به بارگیری دوباره برگه وجود ندارد. این شاید اساسی ‌ترین تکاملی باشد که سبب به اینترنت امروزی شد و اپلیکیشن ‌های بسیار جامعی در مرورگر شما اعمال شد.

جاوا اسکریپت برای چه مواقعی به کارگیری می ‌خواهد شد؟
جاوااسکریپت عمدتاً برای اپ‌ های ذیل اینترنت و مرورگرهای اینترنت به کار گیری می‌ گردد؛ البته جاوا اسکریپت بالاتر از اینترنت در اپلیکیشن، سرورها و در دست گرفتن‌ های مشقت بار‌ افزاری تعبیه‌ گردیده نیز به کارگیری می ‌خواهد شد. در اینجا بعضا از موردها مهم جاوا اسکریپت برای مورد ها تحت به کارگیری می‌ گردد:

۱- اضافه کردن اخلاق و رفتار تعاملی به صفحه ها اینترنت
جاوااسکریپت به یوزرها قابلیت و امکان می ‌دهد با صفحه ها اینترنت تعامل داشته باشند. حدوداً هیچ محدودیتی برای کارهایی که می ‌توانید با JavaScript در یک کاغذ اینترنت اجرا دهید نیست – این‌ مفاد صرفا یک‌سری مثال میباشد:

با کلیک یک دکمه داده ها بیشتر را اکران داده یا این که مخفی نمایید
زمانی یک دکمه روی موشواره می‌ چرخد ، رنگ آن را تغییر‌و تحول دهید
یک چرخ فلک از تصاویر را در برگه مهم اسلاید نمائید
بزرگ نمایی یا این که غلو روی تصویر
اکران فرصت‌ سنج یا این که شمارش معکوس در اینترنت ‌وب سایت
پخش صدا و تصویر در یک کاغذ اینترنت
اکران کارتون‌ ها
به کار گیری از منوی کشویی
۲- ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن‌ های اینترنت و گوشی
توسعه و گسترش‌ دهندگان می‌ توانند از چارچوب ‌های متفاوت جاوااسکریپت برای بسط و ایجاد کرد اپ ‌های اینترنت و موبایل به کار گیری نمایند. چارچوب ‌های جاوااسکریپت تیم ‌ای از کتابخانه‌ های کد جاوااسکریپت می باشند که کدهای از پیش نوشته ‌گردیده را در مشت بسط‌دهندگان قرار می ‌دهند تا برای خصوصیت ‌ها و وظایف اپلیکیشن ‌نویسی روتین به معنای حقیقی وواقعی کلمه و واژه، چارچوبی برای ساخت اینترنت‌ وب سایت یا این که نرم‌افزار‌ های پایین اینترنت در حوالی به کار گیری نمایند.
کادر ورکهای دوستداشتنی جاوااسکریپت دربرگیرنده React، React Native، Angular و Vue می‌باشند. اکثری از کمپانی ‌ها از Node.js، دور و بر اجرای جاوااسکریپت که مبنی بر موتور جاوااسکریپت V8 Google Chrome تاسیس شده است، استعمال می ‌نمایند. یکسری مثال دارای اسم و رسم دربرگیرنده Paypal، LinkedIn، Netflix و Uber!

بازدید : 0
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 10:38

3. تارنما عالی seo و بهینه سازی شد‌ه‌است
سئو برای طراحی وب یک کدام از مهم ترین نکاتی میباشد که مداقه داراست. در صورتی‌که میخواهید یک وب سایت حرفه‌ای داشته باشید می بایست آن را برای موتورهای کاوش مانند گوگل seo فرمایید. سئو تارنما یک فرمان تخصصی است که شما به تنهایی نمی توانید این فعالیت را اعمال دهید. اعتنا بدین زمینه که بتوانید در گوگل جايگاه بالایی استحصال طراحی سایت در مشهد فرمائید بسیار اساسی میباشد. به این ترتیب می بایست استانداردهای seo گوگل را به نیکی در لحاظ بگیرید تا بتوانید seo تارنما را اجرا دهید. قانون ها گوگل برای بهینه سازی سازی تارنما ها مشخص و معلوم گردیده است که طراحان وب سایت به نیکی این قضیه را میشناسند. به این ترتیب طراحان وبسایت های ماهر می‌دانند که می بایست به چه شکل وب سایت ها را سئو کنند.

4. سرعت مطلوب برای وب سایت
یکی از دیگر از خصوصیت هایی که وبسایت بهتر داراست این میباشد که سرعت قابل قبولی را برای آن در لحاظ می‌گیرند. بین اشکال فاکتورهایی که گوگل برای درجه دهی به آن دقت می نماید، سرعت عنایت متعددی خواهد داشت. بعضی از تارنما هایی که سرعت بالایی ندارند نمی توانند سکو قابل قبولی در گوگل به دست آورند. ابزارهای متنوعی برای آزمایش سرعت وبسایت ها وجود دارا هستند که بایستی از آن‌ها به کار گیری فرمایید تا سرعت وبسایت را رسیدگی فرمایید. جی تی متریکس یکی‌از مهم ترین ابزارهایی است که به شما امداد می نماید تا سرعت سایت تان را رسیدگی فرمایید. خلل سرعت وبسایت را حل فرمایید تا در کمترین مقطع بتوانید جايگاه قابل قبولی در گوگل به دست آورید.

5. تجهیزات مطلوب برای تارنما عالی
یکی‌از دیگر از خصوصیت هایی که شایسته ترین تارنما دارااست این میباشد که تجهیزات قابل قبولی را برای آن در حیث میگیرند. گروه بندی های متنوعی برای امکان های وبسایت وجود دارااست که هرکدام از تیم بندی ها را می بایست به خیر بشناسید تا بتوانید از تجهیزات تارنما به کارگیری نمائید. شما بر طبق نیازهای مشتریان خویش می‌توانید تجهیزات و امکان های متنوعی را روی وب سایت جاری ساختن نمایید. در صورتی‌که که نمی دانید چه امکاناتی را بایستی برای طراحی وب سایت به شغل بگیرید خوب میباشد که استانداردهای وبسایت را از دید ضوابط گوگل رسیدگی فرمایید تا تجهیزات ما یحتاج را برای وبسایت به فعالیت بگیرید.

6. تعیین دامنه مطلوب
یکی‌از مهم‌ترین مواقعی که برای ساخت سایت بهتر التفات داراست این میباشد که دامنه قابل قبولی را برای وب سایت به عمل بگیرید. اسم دامنه و پسوند دامنه مثلا مواقعی میباشد که می بایست توجه متعددی روی آن داشته باشید. اسم دامنه تحت عنوان اسم تجاری شما شناخته می‌شود که می بایست با شغل تان هماهنگی مورد نیاز را داشته باشد. کوتاه و تصویری بودن دام دامنه یکی‌از مهم‌ترین مواقعی میباشد که عنایت متعددی دارااست. این موضوع که اسم دامنه با نوع صنعت شما هماهنگی موردنیاز را داشته باشد بسیار اساسی میباشد. پسوند قابل قبولی را برای دامنه وب سایت تعیین نمائید تا بتوانید استعمال سادگی از دامنه را برای مشتریان رقم بزنید.

7. امکان ریسپانسیو در وب سایت بهتر
یک کدام از مهم ترین مواقعی که گوگل به آن اعتنا می نماید، ریسپانسیو بودن وب سایت است. این موضوع که وب سایت شما به نیکی در کلیه وسیله ها مانند موبایل، لب تاپ، تبلت و ... علامت داده گردد بسیار اصلی میباشد. امروزه اکثری از اشخاص با به کارگیری از موبایل خویش سرچ های متنوعی را در گوگل جاری ساختن می‌دهند. در صورتی‌که که وبسایت شما عکس العمل گرا نباشد در موبایل گشوده نمی‌شود و این زمینه موجب میگردد که مشتری از تارنما شما بیرون خواهد شد. برای اینکه تعداد مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت خویش را فراتر ببرید می بایست به عکس العمل گرا بودن تارنما التفات دهید. توجه داشته باشید که استاندارد بودن وب سایت های ریسپانسیو را از دید گوگل می بایست به خیر پژوهش نمایید و بعد این قابلیت و امکان را برای تارنما جاری ساختن کنید. شما بایستی به آسودگی مشتریان خویش مداقه دهید و قابلیت و امکان برخورد گرا بودن را برای تارنما تان اعمال فرمائید.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 10:28

VPS در قبال سرویس ها میزبانی اشتراکی اصلی ترین تفاوت میان سرویس ها میزبانی اشتراکی و VPS کیفیت به اشتراک گذاری طراحی سایت در مشهد منابع سرور است. اعتنا نمائید که منابع سرور منحصر (برای مثال اقتدار حافظه موقت و CPU) به هر قسمت VPS تخصیص داده میشود. بیایید مثالی بزنیم؛ آن را مانند ملک و املاک حقیقی و واقعی در حیث بگیرید. سرویس ها میزبانی در فضا میزبانی اشتراکی مانند اجاره یک سوئیت میباشد، یک صاحب (کمپانی سرویس ها میزبانی) وجود داراست که مالک مجموع اطراف و همگی میزان دارایی‌هاست. این صاحب و مالک دور و بر و بودجه‌های اشتراکی را مانند استخر، پارکینگ و دیگر تجهیزات اشتراکی (در منطقه میزبانی اینترنت CPU، حافظه موقت، فضای دیسک و غیره) را اجاره میدهد و تمامی ساکنین این منابع همگانی را به اشتراک میگذارند. سرویس ها میزبانی VPS مانند یک سوئیت میباشد که شما در واقع صاحب فضای خویش می باشید. هر چندین که شما ادعای نصیب‌های خاصی از آن ها را دارید البته در ساختمان (سرویس ها میزبانی اشتراکی) مسئولیت محافظت فضای داخلی سوئیت خویش و تعمیرات و تغییرات آن را بر ذمه دارید.

تمامی اینهایی که گفته شد، پیش از اینکه از سرور اشتراکی به سرویس ها میزبانی VPS تغییر تحول دهید، می بایست بعضی از معایب آن را بدانید. یک کدام از مورد ها این میباشد که سرویس ها میزبانی VPS در مجموع گرانتر از سرویس ها میزبانی اشتراکی میباشد. همینطور به بعضی از قابلیت و امکان‌های فنی نیاز خواهید داشت بخصوص در‌صورتی‌که اپ‌ریزی کرده‌اید که از سرویس ها میزبانی VPS مدیر نشده (unmanaged) به کارگیری نمائید. سرویس ها میزبانی VPS رئیس نشده بدان معناست که مدیر سرور مجازی ارائه گردیده به صورت کلی بر ذمه خویش مخاطب و مشتری بوده و کمپانی صاحب خانه این سرور، جهت رئیس سرور هیچ مسئولیتی ندارد. بالاتر از آن، سرویس ها میزبانی VPS، میتواند نیازمند همت و فرصت بیشتری برای مدیرت باشد؛ مثلا رسیدگی و محافظت سرور برای اعتقاد و باور از اینکه سرور ایمن میباشد و در وضعیت قابل اعتمادی است نیاز به مجال و علم دارااست.

VPS در قبال سرویس ها میزبانی منحصر به فرد
در سرویس ها میزبانی منحصر به فرد، شما صاحب و مالک فضایی میباشید و مسئولیت کلیه چیز را دارید - از نظافت کردن و حفظ داخلی، همینطور بیرونی و محوطه سازی. شما صاحب و مالک این سرویس ها میزبانی می‌باشید و بنابراین بایستی دارنده بعضا از تجربیات‌ها و مهارت‌های فنی باشید.

به صورت خلاصه می‌اقتدار بیان کرد، در اطراف سرویس ها میزبانی اشتراکی، سایت شما یکی یک‌سری وبسایتی میباشد که بر روی سرور فعال‌سازی میگردد. شما صاحب و مالک سرور نیستید و هر سیرتکامل موضوع با سرور به‌این مفهوم خواهد بود که کلیه تارنما‌ها ذیل تأثیر قرار می گیرند. با سرویس ها میزبانی سرور مخصوص، شما مالکیت تک تک سرور را دارید و نیز مجموع فضای هارد دیسک سرور و پهنای باند شایان توجه در مشت مشتری قرار می گیرد. هر تعدادی سعی توسعه یافته‌تری را ارائه می‌‌دهد ولی هزینه آن بسیار زیاد میباشد. سرویس ها سرور منحصر قابلیت کارامدی برای مؤسسات و سازمان‌های تعالی دولتی و سری میباشد که نمیخواهند از سرویس ها سرورهای مشترک به کارگیری نمایند. VPS در میان این دو است. هر یکسری منابع اشتراکی می‌باشند، شما صاحب و مالک نصیب‌هایی از سرور می باشید و دارنده محیط و منابع منحصر به فرد خویش می‌باشید و بدون چاره نیستید آنان را به اشتراک بگذارید. این فرمان باعث میگردد یکی راه حل‌های مقرون به صرفه برای اکثری از دستیابی و امور باشد.

چه کسی از سرویس ها میزبانی VPS به کارگیری می‌نماید؟
سرور مجازی یا این که VPS عمدتا بوسیله دستیابی و شغل های خرد تا میانگین گزینه به کارگیری قرار می گیرد که سایت آنان دارنده ترافیک بالا یا این که بازدید زیاد میباشد و مصرف منابع سرور بیشتراز حد دارا هستند. به این دلیل‌که یک VPS فرصت لود سریعتر و به طور تقریب آپ تایم وب سایت (درصد مجال عمل کردن یک سرور) را ضمانت می‌نماید، این نوع از سرویس ها میزبانی به وسیله کمپانی‌ها در بازارهای بسیار رقابتی به کارگیری می‌گردد.

سرویس ها میزبانی VPS همینطور برای کمپانی‌های نو و طفل خوب میباشد چون این خدمت مزایای یک سرور منحصر را سوای تگ بها ارائه میدهد و همینطور این قابلیت و امکان را میدهد که زمان‌های متعددی را برای سفارشی‌سازی خدمت‌های ارائه گردیده می دهد؛ به طوریکه یک کمپانی برای بخش اعظمی از خصوصیت‌هایی که در واقع مایحتاج ندارد پرداختی نمی‌نماید.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 11:02

نقش تصاویر در طراحی وب سایت: تصاویر نصیب بسیار مهمی از نصیب قابل اکران از هر سایت را تشکیل می‌دهند و ترازو وسعت , چگونگی , و نوع آن‌ها اثر قابل مراعات ای در استاندارد بودن و جذابیت هر چه بیشتر یک ساخت وب سایت دارااست. در اینجا سه فرمت مهم تصاویر آیتم استقاده در طراحی وب سایت و طریق و مجال طراحی سایت در مشهد به کارگیری از هرکدام را تحقیق می‌کنیم. GIF این فرمت مشخص و معلوم کنندهٔ تصاویر گرافیکی اثبات یا این که متحرک میباشد. این اسم کوتاه گردیده Graphics Interchange Format که معنا لغوی آن در لهجه فارسی پوسته مبادلهٔ گرافیک میباشد. این پوسته گرافیکی به وسیله کمپانی CompuServe در سال ۱۹۸۷ میلادی معرفی شد‌ه‌است و امروزه به صورت کلان در اینترنت آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد.
درین فرمت تصویری از تکنیک LZW (Lempel-Ziv-Welch) برای فشرده سازی تصاویر استعمال می‌گردد که یک تکنیک فشرده سازی ( Lossless compression ) میباشد.تعداد رنگ های آیتم به کارگیری درین فرمت با اعتنا به ۸ bit بودن آن ۲۵۶ رنگ میباشد که یک زمان رنگ نسبتا محصور برای استعمال در مشت شما قرار می دهد .این ۲۵۶ رنگ از یک محدوده رنگ بزرگتر (۲۴ bits: 8 red, 8 green, 8 blue) با ۱۶,۷۷۷,۲۱۶ رنگ تعیین میگردد. ( با دقت به ادغام رنگ و نوع تصویر ) به جهت محدودیت تعداد رنگ ها ازاین فرمت برای تصاویری با تعداد رنگ کمتر از ۲۵۶ به کار گیری می‌گردد .برای تصاویر دیجیتال و یا این که تصاویر دارنده Gradiant از این فرمت استعمال نکنید . چون به جهت محدودیت تعداد رنگها سبب ساز معدود چگونگی و شلوغ شدن تصاویر شما گردد.
این فرمت برای تصاویرخطی ، موادتشکیل دهنده با حاشیه های تیز و تعداد رنگ محصور بسیار مطلوب میباشد . ( مانند لوگوهایی با یکسری رنگ و کناره های تیز، خطوط و نمودارها )
یکی‌از قابلیت و امکان های اصلی این فرمت تصویری قابلیت و امکان ایجاد کرد تصاویر متحرک میباشد. می‌توانید با به کارگیری از قابل انعطاف افزارهای دستکاری تصاویر مانند Photoshop و یا این که قابل انعطاف افزارهایی که برای تشکیل داد تصاویر متحرک با فرمت GIF طرح ریزی گردیده اند ، برای تشکیل داد تصاویر متحرک معمولی خویش استعمال نمایید. ( Animated gif )
JPG
استاندارد آیتم به کار گیری برای فشرده سازی تصاویر که اسم آن ، کوتاه گردیده Joint Photographic Experts Group ، اسم سازمان تولید کننده این استاندارد در سال ۱۹۹۲ میباشد.
از این استاندارد بیشتر برای ذخیره سازی تصاویر دیجیتال و تصاویری که با به کار گیری از دوربین های عکاسی گرفته شد‌ه‌است ( که دارنده میلیونها رنگ می باشند ) به کار گیری میشود. این استاندارد به شما اذن می دهد با پاره ای تغییر تحول در مختصات به وسعت قابل قبولی برای تکثیر در فضا ساخت سایت برسید.تکنیک فشرده سازی تصاویر درین فرمت ( Lossy Compression ) میباشد به‌این معنا که بعد از تغییر تحول مختصات برای فشرده سازی تصاویر ، چگونگی قبل تصاویر از دست خواهد رفت و به چگونگی ذیل تری از تصاویر خوا‌هیم رسید سازه براین در تغییر‌و تحول مختصات با به کار گیری از این استاندارد توجه نمایید. در به کار گیری از این استاندارد برای تصاویری همپا با متن ، الگوها و سطح های با حاشیه های تیز بسیار توجه نمائید . چون نادر کردن مختصات به ترازو زیاد منجر بهم ریختگی در حاشیه های متن و سطح های می گردد.
با مقداری تمرین و تجارب حدنصاب تغییر‌و تحول در‌این مختصات را شعور خواهید کرد و میتوانید به صورت مطلوب از آن استعمال فرمائید.می‌توانید از قابل انعطاف افزارهای دستکاری تصاویر مانند Photoshop ( آیتم Save for web در منوی File ) برای تغییر‌و تحول در مختصات تصاویر استعمال کنید.
PNG
اسم آن کوتاه گردیده واژه و کلمه Portable Network Graphics میباشد که در سال ۱۹۹۶ تحت عنوان جایگزینی توسعه یافته خیس و مطلوب برای GIF (Graphics Interchange Format) پدیدآمد.
PNG از محدوده رنگ ۲۴-bit RGB or 32-bit RGBA و همینطور Grayscale ( هم پا و یا این که سوای alpha channel ) امان می نماید.PNG فرمتی میباشد که برای نشر در فضا اینترنت به وجود آمده میباشد و برای شغل های چاپی گزینه به کارگیری قرار نمی گیرد و به همین ادله از محدوده رنگ فایلهای چاپی نیز ( CMYK ) حمایت نمی نماید. یکی مختصات دیدنی این فرمت تصویر برای طراحان و گسترش دهندگان اینترنت خواص alpha channel آن میباشد که موجب ساخت و ساز تصاویر Transparent ( مورد روشن ) می‌شود.
از سایر مختصات مو جود در فرمت های GIF و PNG (Lossless compression ) از دست ندادن چگونگی ظاهری بعداز فشرده سازی تصویر میباشد ( خلاف استاندارد JPEG )
در فرمت PNG از تکنولوژی ( ZLib ) برای فشرده سازی تصاویر به کار گیری می‌شود که کارآمد خیس از تکنیک فشرده سازی در GIF میباشد (LZW ) دو نوع مختلف از فرمت PNG کیفیت عالی متعدد در صفحه های اینترنت گزینه استعمال قرار می‌گیرند.
PNG8 (8-bit) ازنظر محدودیت رنگ مانند .gif میباشد (۲۵۶ رنگ حداکثر) ، البته میتوان از خواص alpha channel آنان برای تولید تصاویر روشن استفاده کرد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 903
  • بازدید کلی : 1672
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی